Sunday, November 7, 2010


aku nak study week kat Tanjung Malim laa
kalau study week kat Pedas..kompem x jadi...
mcm2 ade kat Pedas tu tuk aku...hahha

tapi menurut kak su dalam blognye
mengatakan bahawa...week yang study...bukan die..
so itu membawa maksud yang samelah dengan
roomatenye ni...
week yang study...bukan aku..huhu,,
nanti yang berpeluh dlam dewan exam bukan week
tapi aku..mcm mane tu..isk3...

ok, aku nak bagi tau ape yang buatkan week yang study
bukan insan yang bernama Norliyana bt Noor Hadi yang study...


sebab pertama:


ni namenye facebook...
kompem semue tau kan....
kalau aku da bukak bende ni...mau makan 2-3 jam
bukan aku wat pape pon..tengok2 status orang lain...
tengok gamba2 die orang ( die orag susah2 upload suruh orang tenggok tu )
so aku bagilah sikit sokongan kan...
sampai yang aku tak kenal pon aku tengok
kire aku seleme la....
tau x seleme 2 ape? kalau kat kg den makno eh selongkar orang lain punye barang
hahhaa...baiknye saye ni...:)

sebab kedue:


ok...ni pon dikenali sebagai facebook...
cume yang ni lain dari yang atas tu...
kalau aku bukak yang ni...x lame la mase hbs...adelah dalam
sejam ( x lame?? )
yang ni tuk insan2 yang terpilih je..( terpilih ke ?? )
facebook ni tuk aku wat keje2 ngarot je....
so abaikan...

sebab ketige:


macam same x??
haha..ok ni la blog aku....
aku ni x de bakat nak mengarang...( semue bace kompem boring )
menurut cikgu pengajian am @ cikgu tapa : 'karangan awak ni macam budak form 3 ni " ok mase die komen tu aku da upper 6...
dasyat x? huhu.....
aku sebenarnye banyak bende nak tulis..
tapikan x retilah nak cite macam mane...
so inilah jadinye...isk3..
bukak blog, tengok follower dulu...tak bertambah2 pon ( keciwe )
pas da bukak blog sendiri...seleme blog orang lain...
best2 lak tu cerite die orang...x pe2 usehe tangge kejayaan ( ??? )
kalau da bukak blog..maunye 2-3 jam hbs kat sini je...isk3...

sebeb keempat:


ni..laptop kesayangan aku...kire kekasih aku la...
macam mane die buleh wat aku leke??
sbb die de internet....( fb,fb,blog,youtube)
pastu dalam die de game....ok kalau main game selagi x menag selagi tu lah aku main...
yang ni aku x kompem berape lame...
nak cite sikit pasal pakwe aku ni...special lah die..sbb :
1: x de anti virus n aku main cucuk je pendrive kat cc mane2 tah
pastu cucuk kat die..wahh..agak kebal...
cume ingatlah pesan ku ini wahai sayangku
jangan lah dikau meninggalkan daku bile aku amat2 memerlukan dirimu nanti..
hahahahaha.....

sebab kelime:


abaikan aksosori aku tu...
baru je beli..nak tayang kat semue...n aku tak sempat lagi lah
nak susun semue tu...almaklumlah..baru beli ( isk4 )
sape nak gelak, gelak lah....aku x denga pon n aku x kisah pon..
huhuhu
ok, nilah tempat kegemaran aku...katil, tilam..bantal...
ni kekasih gelap aku...
kalau aku da dating dengan die orang ni..maunye makan...banyak jam lahh
hahhaha...

ok lah sampai sini dulu...tau semue da boring ( macam de yang bace )
aku nak g tengok kak su masak...
semerbak da ni bau ikan masin..sedap3...
:)

1 comment:

  1. ikan masin...ikan masin...ikan masin..entah bile nak rase ikan yang tak masin pulak tak taw la..kahkahkah^^

    ReplyDelete