Monday, October 25, 2010




ni gamba mase last kursus
pengadilan tenis

out...
good ball
foot fault
correction
unsighted
code of violation...

mase dlm dkk, boringnye la bende ni
da la duduk dlm tu mcm duduk dlm peti ais..
sejuk..siap aku join lah kakak tu ponteng kat belakang

p seminar tu best..sbb leh tau kan bende baru
cume di sbb kan terlalu lame
n keadaan yang terlalu sejuk buatkan
aku terpakse memonteng..jap je
ade lah dlm 20 minit..hehehe
baik kan..

ari ahad..
kat gelanggang
kat sini baru la aku paham semue
best jgak rupenye jage garisan ni
tengok bola je..
hehe
aku jage servis line..
byk kali le x sure out ke x nye..haha

last..dapat la jgak sijil
buat exam pakai toyol
tu sbb past tu..huhu
pape pon tq 2 mister roszaman sbb aja kite org..
haha


ni instruktur aku
name die..syamsul azmir..
first2 masuk kelas..dr rahim ckp die garang
aisey..rugi x g kelas dr rahim..
x pe..kite go on....
da lame2 die aja..
mane de garang..cehh
paling cool kot..
kalau nak dibanding dgn abg bye..
abg bye tu nampak tegas
ade sekali aku denga die kate
lau sape x lps buat, pumping..
aiseymenn
takot aku denga..hahaha



ni die 2 org instruktur tenis
yg sorg tu aku da kenalkan
yg pakai baju merah tu namenye abg bye..

tengok betol2 muke die orang..
ade x macam muke orang tengah pening??
haha..time tu kite orang tengah wat ujian kemahiran
kompem due2 tengah pening nak bagi markah..
tengok je muke tu..huhu..
ok la sampai sini dulu...
:)

No comments:

Post a Comment