Saturday, October 23, 2010

boring..

mase ni aku da rase boring...
sbb da x de keje da..
assgmt semue da anta....
test da hbs...cume tinggal sikit je kelas lagi..
da minggu ke 13 da pon kan..maknenye...nak kat study week, holiday week n exam week
pastu cuti week plak...best2...wpn aku takot nak singgah exam week t..

sah da ni...boring sesangat da ni...
nak wat pe ni...
nak ngarot dlm blog ni x tau nak ngarot pe
jap3..on the way nak pikir ( mcm ade yg kisah haha )

sah lagi.. xde bende yg datang tok aku tulis...

wait 4 x tau berape lame lagi...isk3

ok2..idea dah mai..di ilhamkan oleh kak aini yang
dok tengah gayut...

aku: mcm mane skg..hehe..da ade ke?
kawan 1: dah ade da...die budak....umo....

aku: senyap je ape cite? mcm mane skg, dengan yg dulu ke?
kawan 2: aah dengan yang dulu lagi.....

aku: nak tanye...da ade ke? hehe..
kawan 3: hehe...:)

aku: senyap2 je kan3..
kawan 4: :) baru je..( ala2 malu, dgn aku nak malu..isk3 )

aku: mcm mane skg ni..ape cite..story la sikit..
kawan 5: baru je kenal...baru nak kawan2..:)

aku: weh sape dlm pic tu....
sepupu 1: adelah..bulan 12 nak tunag...bulan 3 nak kawen..
( fuyoo )

ok yang aku nak cite kat sini...cepatnye la kawan2 aku ni da ade partner je dah sekang
walaupon dulu kat sekolah ala2 geng pemalu...p sekarang advance tuu..
ok2 harap2 die org kekal n x lupe kat aku lau nak kawen t
nak rase nasik minyak membe3 lak..
kompem sedap ( da free kompem la sedap kan2..haha )

mase aku still x berape nak matang dulu...aku rase..
bestnye la org yang ade pakwe ke makwe ni kan
msg 24 jam...ape yang die orang msg kan ek...
ade je kan tempat die orang nak mengadu...
bestnye...

bile aku da rase bende tu..
wehhh, tensennye la...asyik dok kene marah..
kene tipu lagi...
kene jage ati lagi...
kene mcm2 lah lagi...
baru lah aku tau..x semuenye indah..kan2..
tu pengalaman aku..

tu dulu sekarang aku rase best dok solo..( mane de yg nak pon, isk2 )
sbb aku da x yah nak jage ati sesape n blh wat pape yang aku suke selagi x salah la kan
yang lagi bestnye..kreadit aku sekarang ni ckp jimat
aku hanye akan topup lau nak call mak n ayah..
lau de yg msg2 ala2 x ptg, lau mase tu ade kreadit aku jwb lau x de..
simpan je la kat inbox tu kan...
sampai de yang geram la jgk..haha..


kat sini aku de jgak la denga mcm2 jenis cite cinte...realiti ni..bkn dr novel tau..
haha...
ade yang sweet sangat mcm air yang terlebih letak gule...
ade tu aku rase..knplah still nak yang tu..
mcm2 kan...
tu x masuk ape yg mereke2 tulis kat wall fb..
ade yang tulis mcm tengah sensare je..
ade yg tulis mcm tengah heppi...
mungkin aura u kot..
ye lah umo pon da makin naik kan...
kompem semue pikir yang tu...

pikir ape? pikir kawen la..
ade yang da wat perancangan
express jgak kan...hmmm...

aku nak komen lbh2 x le la kan...
sbb aku x de pengalaman mcm die org..
cinte monyet tu ade..haha..
monyet mane de bercinte kan2..
tau2 je jantan da crik lain..( haha..jgn pikir yg lain2 )

dr ats tadi aku dok ngarut p x de main point pon kan...
isk3
x leh la lau aku ni jd penulis..poning semasing bace..( ade ke yang bace, huhu )
ha...tu lah maksud cinte monyet..cinte yg kejap je n just tok suke2..isk3...


ok kehabisan idea..wait lagi la..
haha

No comments:

Post a Comment