Tuesday, August 10, 2010

sementare tunggu megi ku siap masak untuk saho pada hari pertama puase
esok...aku nak mengisi mase lapang ni dengan mengaru sikit2...
tak tau lah plak nak cite ape sbb mase nih lom ade story best lagi p
dsbbkan tak de keje....

kadang2 aku ni terlalu emosi dalam sesuatu hal..
tapi kadang2 aku ni langsung x de perasaan plak....
apelah aku ni....
betol jgak lah kot kate orang,
kalau mase kite tengah beremosi,,
macam2 bende yang tak baik akan kite buat
lebih2 lahi aku ni yang kadang2 tak pikir panjang sebelum wat sesuatu..
jangan bagi idea je kat aku,,lau aku rase bernas aku akan buat...
mase tu aku tak pikirkan lagi akibat daripade tindakkan aku tu...
haha...lepas dah terjadinya sesuatu...barulah aku tahu ape itu penyesalan...
orang kate sesal dulu pendapatan, sesal kemudian tiada gunanya...
haha...betol sungguh pepatah ini...


ok...sekarang ni perut pon dah terisi dengan meggi
dan sekarang jam menunjukkan pukul 3.45
dan mate ku ini pon dah semakin kecil...
ku ucapkan selamat menyambut ramadhan almubarak...
harap2 tahun ni........

No comments:

Post a Comment